miercuri, 4 iulie 2012

Partea VI

Continuare: ...
Brusc ma retrag de langa Chris, oprind saruturile, ma uit la Sam ce privea undeva, dar totusi nicaieri, apoi ai spun aroganta, aratandu-i cu degetul spre usa:
D:- Bine, vom face si asta, dar mai intai iesi afara. Dupa ce am spus aceste cuvinte, Chris se uita uimit la mine si ma intreaba :
C:- Chear vrei sa o facem ?
D:- Poi va trebuii odata si odata, dar nu chear acum, doar la-am pus putin in laerta pe Sam si oricum eu nu pot sa ma misc de loc, ar fi un mare chin. Cand va fi clipa vei simti si tu cu adevarat.
C:- Da presupun ca da si oricum nu cred ca chiar vom face asta, mai ales in fata lui Sam.
D:- Poi ce nu am dreptate?
C:-Da ... poate.
D:- Chris pot sa te intreb ceva important?
C:- Sigur, ce este ?
D:- As vrea sa le vad pe fete ... poti sa ma ajuti sa merg pana la ele ?
C:- Da, dar sigur poti tu sa mergi ?
D:- Voi incerca macar...
Chris trage cerceaful cu care eram invelita, o mana o pune pe spatele meu si cu cealalta ma cuprinde pe picioare, ridicandu-ma in brate, face 2-3 pasi cu mine, apoi ma lasa jos incetisor tinandu-ma strans de mijloc. Incerc sa fac 4-5 pasi, reusesc, dar durerea ce mi se strapunge in picoare, era prea mare asa ca puterea parca mi se surgea din picioare, inmuindumi-le.
C:- Haide ca nu poti tu sa mergi deocamdata, te duc eu pe brate pana la ele.
Ma ia usor pe brate, eu imi pun mana stanga pe dupa gatul sau si cealalta o lasam sa cada in voia clatinarilor pasilor. Cand ne apropiam de usa, Chris se opreste si se uita lung.
D:-Stai ca incerc eu sa deschid usor usa. Cu mana dreapta care imi era libera, apas usor pe clanta usii, aceasta deschizandu-se. Cand sa iesim pe usa, dam nas in nas cu Luke, eu tresar usor, apoi il intreb oftand:
D:- Luke, ce faci?
Lu:- Oh ..., buna Deea, cum te simti?
D:- Mai bine multumesc.
Lu:- Ok ... , Chris dupa ce o duci pe Deea, sa vi repede pana in camera de consiliu, este o urgenta.
C:- Ok... voi veni imediat.
Dupa ce ne-am despartit de Luke, Chris ma duce in camera lui Sam, unde era Demia si Dey. Cand deschid usor usa si intram, fetele au ramas masca, aveu o fata de parca ar fi vazut eu stiu ce.
D:- Fetelor? Glasul meu lea mai dezmeticit putin, apoi ele au sarit din pat si incep sa aler ge spre noi.
Dey+Demia: Deea, Deea, bine ai venit. Toate au inceput sa tipe si sa sara de bucurie.
D:- Gata fetelor. Chris punema te rog pe pas, trebuie sa te duci ...
C:- Ok draga, daca ai nevoie de ceva, te rog sa ma chemi si voi veni imediat.
D:- Ok.
Dupa ce Chris m-a lasat usor pe pat si a iesit din camera, fetele au sarit si m-au luat in brate, inbtrebandu-ma una peste alta, fiecare cum apuca " Deea, cum te mai simti? " ; " Cum a fost atata timp ? " ; " Ai visat ceva? " ; " Deea? ". Inebunita de cap si de ochi, tot uitandu-ma ba la una ba la alta, se opresc brusc din vorbit, derutate de tipatul meu:
D:- FETELOR. Va rog vorbiti pe rand. Acestea se opresc brusc, se uitra atente la mine, apoi Dey spune:
Dey:- Deea ... ?
D:- Da dey ?
Dey:- In timp ce ai stat in coma, ai visat ceva?
D:- Poi ... , nu stiu, am visat ceva care era important, parca era ceva un razboi, da nu pot sa imi aduc bine aminte,totul vedeam in ceata, erau baietii si parca le aparusera colti si ochii ai aveau rosii, peste tot era numai sang, erau oameni sau mutanti, nu stiu sigur ce era, care cadeau din piciare si sarea o gramada de sange, erau case daramate... si mai mult nu imi aduc aminte.
Demia:- Wow... oare se va intampla asa ceva ?
D:- Nu stiu, dar parca totul se intampla in realitate, parca mi s-a aratat viitorul, oricum a fost ceva de groaza, ceva macabru.
Dey:- Dai doamne sa nu se intample asa ceva.
D:- Da ... Si asa am cantinuat noi, vorbind ba de una ba de alta ...

Niciun comentariu:

Vorbe fara sens