sâmbătă, 5 mai 2012

Capitolul V

Dupa 7 zile, redeschid ochii. Spre surprinderea mea statea Sam. Cand a observat ca am redeschis ochii, l-a strigat repede pe Chris:
- Chris, vino repede, s-a trezit Deea! Dupa aceste vorbe, incepe sa se auda zgomote ciudate, ca si cum ai sparge ceva, ti-ar cadea tavanul in cap. Dupa 15 secunde, Chris era deasupra mea.
Deea:- Buna Chris! al salut zambind.
Chris:- Buna draga, cum te simti?
D:- Bine, cred. Inchid usor ochii, stau cateva secunde apoi ai redeschid usor, si il intreb pe Sam...
D:- Draga Sam , ma poti ajuta sa ma ridic pe sezut? Dupa ce l-am intrebat, acesta sta 2-3 secunde, se uita la Chris, apoi se apropie de mine, ma sustine de mijloc cu una din maini, ma ridica usor si imi pune la spate o perna ca sa pot sa imi rezem corpul.
Sam:- De aici te va ajuta Chris ... imi raspunde, indreptandu-se spre usa.
D:- Nu stai! Nu vreau sa ma ajute el, vreau sa ma ajuti tu!
Sam:- De ce eu si nu Chris?
D:- Pentruca asa vreau! ai raspund pe un ton mai rastit.
Sam:- Dar ... cade Sam pe ganduri, incercand sa isi dea seama de cauza.
D:- Pe Chris sunt suparata! 
Sam: - De ce ?! se mira Sam printr-o intrebare scurta si la obiect.
Cand a auzit Chris aceste cuvinte, a lasat capul in jos,neindraznind sa isi ridice privirea.
D:- Sunt foarte suparata pe el, pentruca imi ascunde adevarul, ocoleste subiectele importante si in plus se mai si foloseste de mine fara sa imi spune motivele sale.
Sam: - Poi ... nu poti sa ai ierti ?
D: - As putea sa il iert, doar daca imi raspunde la o intrebare. Ai propul lui Chris cu un zambet strengaresc pe buza.
Chris:- Da?! Spune draga ce te roade si vrei sa aflii ?
D:- Ok ... , inainte sa te intreb aseazate aici pe pat langa mine. De ce m-am simtit atat de slabita dupa ce te-am sarutat?
Chris:- Pentruca ai fost sarutata de un vampir.
D:- Hm ... vreau mai multe amanunte. Si oricum inainte ... sti chestia cu bubuietura ... nu a fost tot un sarut de la tine ?
Sam:- Chris spunei adevarul! Il indeamna acesta cu voce inceata.
Chris:- Ok , ok . Atunce cand un om si un vampir se iubesc, vampirul poate sa ai absoarba energi omului. Dar asta se intampla numai la anumite persoane ... si in genreal cazurile sunt de 1% .
D:-Aha ... asta inseamna ca ma iubesti.
Sam: - Cam asa ceva... doar ca tu i-ai dat cam multa energie ... asta inseamna ca dragoste dintre voi este mare.
D:- Poi bine, dar cum sa fac atunci cand il sarut sa nu ai mai dau din energia mea?
Sam:- Ha ha ha , daca iti spun nu te rusinezi ? Cand am auzit cuvintele aste, ma gandeam oare ce poate sa imi spuna asa de rusinos ...
Sam:- Ok ... iti voi spune, ca sa ti se indeplineasca dorinta, trebuie ca voi doi sa fiti iubiti, tu Deea sa te supui lui si cel mai important sa te culci cu el .
Cand am auzit toate 3 etapele, am fasat capul in piept, inrosindu-ma la fata.
D:- Poi asta inseamna ca tu cu Dey ... ati facut ceea ce trebuie? il intreb eu emotionata, de abea imi mai gaseam cuvintele si acestea ieseau parca sugrumate.
Sam:- De la cap la coada , cum scrie in carte. Doar tu cu Chris ati mai ramas.
D:- Poi bine si nu exista alta modalitate? Sti eu nu prea pot sa ma misc ...
Sam:- Nu exista alta modalitae, dar nu este nimic, va descurcati voi doi, il obosesti pe saracul Chris ... of of of. Ne spune Sam amuzandu-se pe seama noastra.
D:- Ok , o vom face si pe asta, nu iti face griji. Apoi il trag pe Chris de mana si il iau in brate, apoi il sarut pe buza. Puteam sa ai simt buzele sale moi si dulci, ce le imbratisa pe ale mele, respiratia lui   invioratiare, ce imi mangaia pasional obrajii ....

Va Urma !

9 comentarii:

Florin spunea...

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ma intreb daca se intampla acel lucru :-/

Florin spunea...

da doamne sa nu o faceti [-O<

Gabriela spunea...

Foarte frumos:X:X Ador capitolul asta la fel k pe celelalte:X:X
Superb:):X:X

PAM PAM spunea...

da nu mai pui capitole noi?

PAM PAM spunea...

PAM PAM SUNT EU FLORIN

PAM PAM spunea...

suuuuper misto poveste toti pritenii mei au citito si au spus ca e faina

Andreuta spunea...

Multumesc tuturor pentru comentarii
Florin: Nu ai de unde sa stii pana nu citesti urmatorul capitol.
Gabriela: Multumesc.
Pam Pam: Ba da voi pune capitole noi, dar deocamdata am avot o problema.Multumesc pentru comenatriu

Anonim spunea...

mai posteaza capitole astept de mai bine de o luna

Anonim spunea...

hai mai cand mai pui capitole noi

Vorbe fara sens