miercuri, 4 iulie 2012

VIII

Peste 7 zile:

Dupa ce mi-a revenit complet si am inceput sa merg din nou, am primit si permisiunea de la baieti sa iesim afara din casa. Primul lucru care a fost, dupa ce am aflat ca putem sa iesim, am mers direct la cumparaturi. Ca au trecut deabea 7 zile, m-am gandit sa nu ma incalt asa de repede cu tocuri, asa ca mi-am luat o pereche de tenisi rozi, cu niste pisicute albe imprimate pe ei, o pereche de pantaloni albi de blugi, si un tricou cu manca treisfert, tot roz. in par mi-am pus o bendita stil floare alba si al plecat la drum. Cand am ajuns in mall, ne-am cumparat fel si fel de trecouri, rochite, fuste, pantofi si alte chestii, de am ajuns acasa cu mainile pline cu pungi. Cand am ajuns acasa, m-am bagat sub dus, plimbandu-mi usor manile pe formele apetisante. Chris deschide usor usa, isi pune hainele si prosopul langa ale mele, se dezbraca chear si de boxeri, eu nu l-am auzit cand a intrat, ca eram prea ganditoare la ora aceea, el deschide usor usa de la dus si intra, cand l-am auzit si vazut incercam sa imi acopar cu mana sanii,dar Chris in prinse mainile intre ale lui, intorcandu-ma cu fata la el si incepe sa ma saruta pasional si bland.Ma las prada lui si inchid ochii.De data asta Chris nu mai era asa de surprins ca inchisesem ochii. El se uita atent la perte, avand grija un ma impinge, ca nu cumva sa ma lovesc. Ma impinse in perete si eu deschid ochii de durere pentru ca ma impinse prea tare si prea brutal. Chris se uita la mine calm in timp ce eu ma uitam la el uimita.Chris rupse sarutul si incepe sa ma sarute pe gat. Indata telefonul incepe sa imi sune.
- Nu raspunde. imi spune Chris linistit.
- Ba trebuie sa raspund! si ies repede de sub dus. Era Dey. Dupa 5 minute dupa ce am vorbit cu Dey, iese Chris din baie cu un prosop in mana si mil pune in jurul corpului meu, ca sa nu racesc, apoi imi ia telefonul din mana, se uita cine este si intra in vorba cu Dey:
-...si ma gandeam sa mergem maine la cumparaturi..., spune Dey si imediat este oprita de Chris
-Pai poate mergem dar nu stiu daca am chef.Auzi Dey, Deea esta cam ocupata, asa ca vorbim maine, ok ?Pa! Spune Chris, apoi inchide telefonul.Eu radeam inca de faza cu Dey. Chris era cu un prosop pe el, apoi dupa ce a pus telefonul pe noptiera, ma ia usor pe brate si ma aseaja pe pata, se puse peste mine si continua ceea ce facea in baie,adica sa ma sarute pe gat.Cobora din ce in ce mai jos, pana cand imi ajunge la sani. De data asta nu ma mai impotriveam, din contra incep sa il mangai pe Chris usor pe spate.
Chris: Cand am ajuns in zona sanilor, ai dau usor prosopul jos, apoi incep sa ai sarut sanii apetisanti. Dupa 2-3 minute, ai cuprind mainile in mainile mele si cu cealalta ai trag prospul de tot, arucandu-l jos, apoi ma uit la ea, iar ea la mine cu o dara de frica in ochi.
- Iti este frica? o intrb eu zambind si ridicand dintr-o spranceana.
-Nu imi este frica!Nu stiu de unde ai scos-o si pe asta dar......auuuuuuuu! strica Deea cand imi trecor 2 degete in interiorul ei.
-Acum recunosti?o intreb din nou zambind.
-Nu! imi raspunde hotarata.
-Bine cum vrei tu!Ai sa recunosti pana la urma!ii zic apoi incep sa o sarut in zona ei intima, ea isi baga degetele in parul meu, pieptandu-l, era atat de gingase, dar stiam ca in final o sa recunoasca ca ai este frica. Vroiam sa o testez sa vad cat de mul rezista cu spaima in ea si sa recunoasca ca ai este frica sao ca o doare.Dupa 5 minute ma ridic in genunchi si imi dau jos prosopul de pe mine,cu gand sa o patrund si sa ii rup membrana  ca sa nu o doara chear asa de tare. Ii zic ce avem de gand si ea aproba din cap si isi ia o pernuta de pe pat, o stange la piept si api inchide ochii. O patrund dintr-o data dur si ii rup membrana din prima.Am reusit dar,vad cum lacrimile ai curgeam pe obraji. Ma apropii repede de ea si o imbratisez stans, in timp ce continuam sa o patrund. Ne-am imbratisat in timp ce eu facem miscari rapide in interiorul ei,sperand ca o sa recunoasca ca o doare,dar spre uimirea mea ca Deea nu recunoastea.O ridic incet si o pun pe burta apoi incep sa o sarut peste tot.Dupa scurt timp o patrund din nou,dar de data asta incet .Trebuia sa recunosc ca era rezistenta.Dupa 12 minute, ma opresc , apoi o intorc cu fata in sus si incep sa o sarut pe tot corpul.
- Te iubesc. Spune Deea incet, crezand ca no so aud, dar se ineala.
- Serios? intreb zambind
- Serios ce ? intreaba in timp ce inghitea in sec, vazand ca am auzit-o.
-Te-am auzit ce ai spus ... si eu te iubesc!
Am continuat asa pana am adormit, adica pana pe la vreo 5 dimineata si ne-am trezit pe la 14:00 dupa masa. Ma intreb daca nu veneam atunci la scoala si nu as fi intalnit-o, oare ce s-o fi intamplat acum ?

6 comentarii:

Unknown spunea...

Hai mai eu speram sa nu se intample

Andreuta spunea...

Florin Gheorghita: Imni pare rau ca te-am dezamagit, dar asa este povestea si cu bune si cu rele !

Unknown spunea...

da lasa asta acuma e problema ca teai axat prea mult pe biologie is nu prea e interesant

Gabriela spunea...

Super frumoasa partea asta:X:X A fost asa pasional si frumos:X Chiar numai am cuvinte....Super frumos:X:X

Gabriela spunea...

Heii! Ai aici o leapsa de la mine http://vorbeinvant-gabriela.blogspot.ro/2012/07/leapsa-x3.html#comment-form . Sper sa iti placa. Sa ai o zi buna! :)

Andreuta spunea...

Gabriela: Ma bucur ca ti-a placut si capitolul acesta.

Vorbe fara sens