duminică, 14 octombrie 2012

Partea IX

Stau asa de bine, aseara s-a intamplat ceva " Wow ... " , nici nu am cuvinte sa explic. Deodata se aude soneria telefonului. Deschid usor ochii, Chris ai avea si el deschisi, spun incet " Cine naiba este ? ", apoi ma uit la telefon sa vad cine ma deranjaza, era " Demia".
<...
 -Alo?
Demia:- Buna Deea, haide veniti afara sa mancam, baietii s-au apucat sa faca gratar.
- Perfect, venim acum.
Demia:- Ok, va asteptam. .... >
Dupa ce am intrerupt convorbirea, ma uit la Chris, se trezise, statea cu mana dreapta sub cap si se suite la mine. La un moment dat imi spune zambind:
C:- Ce mult ai dormit somnoroaso. Ma ia usor in brate, ma saruta, apoi ma intraba:
C:- Ce ti-a spus Demia?
- Sa mergem afara ca baietii au facut grata, defapt s-au apucat sa il faca.
- Ce bine si asa ca imi este foame.
Il sarut pe Chris, apoi ma ridic din pat, ma duc la sifonier, imi aleg o rochita ce incepe la baza pieptului si a taliei cu un corset alb cu visiniu, apoi se termina de la coapse in jos, in niste volanase albe. Imi prind parul intr-o coada sus, punandu-mi o floricica visinie, apoi mi-am luat in picoare niste opincute albe foarte comode. Cand totul a fost gata si am iesit din baie, Chris deja era imbracat. Cand ma vede se ridica in picioare, se apropie de mine, isi pune usor mana pe talia mea subtirica, apoi imi spune privindu-ma in ochi:
C:- Ce frumoasa esti... si ma saruta apetisant pe buze.
Dupa ce ne-am sarutat umpic, Chris ma conduce la ceilalti cu mana pe mijlocelul meu. In drum spre iesire, ne intalnim cu Dey.
Dey:- Buna mai somnorosilor, haideti va asteapta lumea afara.
Dupa ce o salutam si noi, Chris isi pune o mana peste umerii mei, conducandu-ma in continuare. Dupa ce am iesit din casa, Demia ma privea fix, cazuta pe ganduri, in timp ce Luke si Sam se indreapta spre noi.
Luke:- Buna ... :) bine ati venit.
-Buna ... multumim. I` raspund cu zambetul pe buze. Chris eu ma duc la Demia.
C:- Ok scumpo. Ma saruta pe buze, apoi eu ma intrept la masa unde statea si ea.
-Buna Demia, ce mai faci draga?
Demia:- Buna mai Deuto, cum a fos aseara? Spunemi exact cum s-a intamplat sunt foarte curioasa.
-Ok. .. eu m-am dus sa fac dus ... in timp ce ai povesteam, vine Dey la masa unde stateam si noi, asculta putin din poveste, apoi ne intrerupe spunand:
Dey:- Hei fetelor ia uitativa sa vedeti ce porcarii au mai scos si astia.
Eu si Demia ne ducem langa Dey, iar ea da o pagina de internet unde scria un titlu mare " 3 fete au fost rapite de 3 monstri " Cand am vazut articoulu, eu si Demia am inceput sa radem.
- Ce dobitoci sunt si astia, cum au putut sa scoata asa ceva " 3 MONSTRI ". Dupa ce am spus asta, imi indrept privirea la cei 3, uitandu-ma cum se distreaza pe cinste. la un moment dat, sunt trezita din visat de o bubuietura puternica. Chris, Luke si Sam vin repede langa noi, asezandu-se in fata noastra parca pe pozitie de lupta. Cand i-am vazut ca au luat-o in serios, ai intreb curioasa:
- Da ce naiba se intampla? Chris imi raspunde pe un ton foarte infricosetor si clat:
C:- Vampirii! apoi ai face semn lui Luke, iar acesta incuviinteaza din cap, se intoarce cu fata la noi, spunadu-ne grabit:
- Fetelor fiti atente la semnalul meu fugiti in casa. Dey dati jos pantofii cu tog .


4 comentarii:

Gabriela spunea...

WoW! Foarte captivant acest capitol. Abia astept continuarea. Sunt foarte curioasa sa vad ce s`a intamplat. Pupici, draga mea. Un capitol excelent. >:d<

Andreuta spunea...

Gabriela : Multumesc frumos

D. spunea...

Buna :)
E prima data cand am sunt pe unul din bogurile tale si le-am vazut pe toate dar am o intrebare. Pe care din ele stai mai mult?:-?
Vreu sa te pun in lista mea de bloguri ca sa mai trec pe la tine si nu stiu pe care blog postezi mai des :x
Daca nu te superi si poti te rog sa imi lasi un comentariu pe blogul meu :x
Multumesc!:*

Andreuta spunea...

Buna >:D< Denisa. Ma bucur ca esti generoasa si intrii si pe blogurile mele. Cel mai des intru pe blogul http://ingerulpazitor.blogspot.ro/ sau http://imaginatie-nesfarsita.blogspot.ro/. Cu siguranta ca iti voi citii postarile si iti voi lasa comentarii :) .

Vorbe fara sens