joi, 3 mai 2012

Capitolul III

Cobora cu saruturile din ce in ce mai jos, pana a ajuns la piept. S-a ridicat de pe mine, dar tot ma tinea de maini, apoi a luat o franghie si mi-a legat incheeturile mainilor de pat, apoi a revenit si a cantinuat, dandu-mi jos tricoul, mangaindu-mi usor sanii, la care lacrimile au inceput sa se rasfire pe obraji, iar vorbele sugrumate de saruturile sale din ce in ce mai violente, incercau sa il roage sa inceteze. Cand a inteles cat de cat ceea ce am vrut sa spun, s-a apropiat usor de urechea mea si mi-a soptit " Asta este pedeapsa ca ai vrut sa fugi! ". Dupa ce mi-a dat de inteles ce vrea sa faca, a inceput sa ma sarute pe burta, in timp ce cu una din maini imi dadea fustita jos, coborand cu saruturile. Mia sarutat toata burta, apoi a cobort pe picioare, sarutandu-le pana la genunchi, si din nou a urcat cu saruturile pe buze, dar spre norocul si fericirea mea, ca saruturile au fost intrerupte de o bubuietura asurzitoare ce se auzea de afara. Chris iese repede si apare dupa 15 minute, la care imi spune:
- Am fost intrerupti, dar continuam noi. spune el cu zambetul pervers de care nu imi placea, in timp ce eu ai spun cu ochii inecati in lacrimi:
- Te rog dezleagama ...
- Ok ... , te voi dezlega, daca imi promiti ca vei veni cu mine intr-un club si te vei da drept iubita mea. Imi spune el pe un ton mai ciudat.
- Bine, bine, voi face ce vrei tu. Chris se apropie de mine, ma saruta pe buze, apoi imi dezleaga incheeturile mainilor. Dupa ce ma dezleaga, ma duc la baie imi fac un dus scurt, apoi ma imbrac cu o fustita neagra scurta, imi iau un maieu negru ca multe taieturi si o pereche de pantofi tot negri cu toc de 16 cm.  Mi-am prins parul sus intr-o coada, ce imi ajumgea pana la sezut, am luat cateva accesorii, apoi m-am machiat putinel si m-am dat cu un luciu de buze cu aroma de capsune. In sfarsit am terminat. Cand am iesit din baie,  am dau cu ochii de Chris ce imi spune surprins:
- Hm..., ce bine arati! la care eu ai raspund amuzata:
- Multumesc ... si tu esti asa de sexy !
Chris era imbracat in niste blugi negri mulati, avea o camasa alba mulata, cu niste imprimeuri negre, iar la gat avea o cravata neagra. In picioare isi luase niste bocancei gri.
Dupa ce ne-am studiat unul pe celalalt, Chris vine langa mine, ma ia de mijloc, apoi ne intreptam spre iesirea din casa.


Va Urma :x !

2 comentarii:

Gabriela spunea...

Superb:X:X WOOW! Chiar frumos la fel ca shi celelalte capitole:X:X

Andreuta spunea...

Gabriela: Multumesc, ma bucur ca iti place.

Vorbe fara sens