luni, 30 aprilie 2012

Capitolul I


Capitolul I

Este una din zilele unei saptamani calduroase de scoala. M-am gandit sa ma imbrac cu o fusta scurta mini roz mai bufanta, iar pe dedesuptul fustitei mi-am luat niste egari scurti din plasa ce abea se vedeu, un maieu megru cu multe taieturi, cateva bratari ce l-am pus la o mana, un colier in forma de diamant, o pereche de pantofi ce aveau culoarea ca florile de cires cu toc de 15 cm, iar la urma imi iau telefonul si geanta. Cand sa intru pe poarta sclolii, erau 3 ratangi si unul care ai placea de mine. Acestia nu ma lasau sa intru in curtea scolii. Rares imi spune ( cel care ai placea de mine ):
- Daca nu te culci cu mine nu te las sa intrii. Spune el imbufnat
- Ce ? Iesi mai de aici. ai raspund eu nepasatoare, apoi il lovesc in punctul slab si imi continui drumul. Cand am intrat in clasa, Demia si Dey au venit repede la mine si ne-am salutat si sarutat pe obraji, apoi fiecare s-a asezat in banca ei. Eu stateam cu Dey in banca a II-a de la perete, iar Demia in a III-a baga in spatele meu si al Deyei. Noi trei ne-am apucat sa discutam despre cantecele ce va trebuii sa le cantam in urmatoarea zi, dar discutia noastra a fost intrerupta de catre doamna diriginta, ce ne-a chemat pe mine, Dey si Demia la catedra sa ne treaca notele in carnet. Dupa 20 de secunte, in fata mea si a fetelor ,apar 3 baieti ce se spune ca sunt vampiri. Pe unul dintre ei si cel mai mic in varsta de 19 ani si 4 luni, il cheama Chris, iar pe cei doi mai mari decat Chris cu 7 luni ai cheama pe unul Sam iar pe celalalt Luke. Cand clasa a vazut asta au intrat in panica si au inceput sa tipe, dar eu inpreuna cu cele 2 prietene ale mele am stat linistite si ne uitam la ei. Chris se apropie de mine, ma ia pe brate, la fel facand si cei doi cu Demia si Dey, apoi intr-o fractiune de secunda au disparut cu noi. Diriginta speriata a evacuat toti elevii scolii, trimitandu-i pe fiecare acasa. Dupa 10 minute de zbor, am ajuns in fata unei case mari intunecate. La intrarea in casa, cei trei baieti ne-au lasat jos, sunandu-ne sa ai urmam. Primul a intrat Chris si eu, urmati de Sam si Demia cu Luke si Dey. Dupa ce am ajuns in livingul casei, Chris imi spune sa il urmez. Dupa 5 minute am ajuns in fata unei usi mari, la care Chris imi spune :
-Aici este dormitorul meu, unde voi dormi si tu. Dupa aceste cuvinte, am inghitit odata in sec, apoi am intrat inauntru. Era o incapere mare, avea un pat de 2 persoane, langa pat se afla de o parte si de alta cate o naptiera micuta. In camera era un sifonier, mai multe tablouri printre care si 2 usi. Una dintre ele ducea la baie, iar cealalalta pe balcon. Era un balcon fara balustrada. Dupa ce admir camera, ma asez pe pat, apoi imi iau MP3-ul si un caiet, incercand sa scriu un cantec. Dupa 30 de min dupa ce candecul a fost gata, am iesit pe balcon. Ma uit la luna magica ce domnea ca o regina pe cerul instelat, era asa de frumos afara. Deodata simt aproape de urechea mea atingerea unor buze, apoi aud glasul cuiva ce randuieste firav o intrebare " Ce faci ? " . Ma intorc repede speriata si il vad pe Chris, apoi am facut un pas inapoi si am alunecat de pe balcon. Simteam cum ma prabusesc, asa ca am inchis ochii spunandu-mi in minte " Gata pana aici mi-a fost! " La doar cateva secunde de impact, 2 maini ma strang in bratele cuiva, lipidu-ma de pieptul sau rece si tare. Dupa 10 secunde, ce mi s-au parut o vesnicie, o voce calda, dar totodata rautacioasa ma intreaba " Te simti bine ? "Deschid incet ochii si il vad pe Chris ce ma tinea pe brate. Ii raspund incet " Da..." La care el spune:
-Ai mare grija ca s-ar putea sa mai cazi si data viitoare nu te va mai prinde nimeni !
Chris: Dupa ce i-am spus lu Deea sa aiba grija, am intrebat-o:
- Haide, vi sa ne culcam?
- Da vin imediat, dar ma duc sa fac un scurt dus. Dupa ce a afirmat, iam spus
- Stiu ca nu ai pijamale, asa ca poti imprumuta ceva de la mine din dulap. Cand a auzit cuvintele astea imi raspunde nehotarata cu un simplu " Bine ... "


Va Urma :X ! ~... Astept comentarii la 3 public urmatorul capitol...~

4 comentarii:

Anonim spunea...

super misto povestea

Florin spunea...

misto capitolu

Gabriela spunea...

WoW:X Imi place mult capitolul shi app...Shi eu stau in banca a doua de la perete:P:).
Frumoasa poveste..Are un inceput captivant:X

Andreuta spunea...

Florin : Ma bucur ca iti place.
Gabriela: Ce coinidenta, ma bucur ca iti place.

Vorbe fara sens